His heart in me keeps him and me in one.


 


My heart in him his thoughts and senses guides;


 


He loves my heart, for once it was his own,


 


I cherish his because in me it bides:


 


My true-love hath my heart, and I have his.




他的心與我的將心合而為一


 


我的心牽動了他的思想與意念.


 


他縶愛我的心也曾為屬於他.


 


我珍視著他因為他在我處居住.


 


我的愛人有我的心,我也有他的


 



文取自 英國詩人  席特寧 ( Sir Philip Sidney )


 


 



這是在大阪環球影城內,遊客休憩區, 飛來這一對情侶,也在此閒敘………



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    影者 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()